Exist

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Elin - 14 juni 2012 19:25

Tänkte att de e bäst å göra ett vanligt inlägg också, inte bara islandsbilder ;)


Sista dan i skolan är det ju. Eller var. ;)


Började med idrott. Sen gikc vi tidigare från den till musikövningen och efter det var det tyska då vi lekte lekar, sen lunch, sen städa skåp och lämna tillbaka nyckeln (uuhuhuhuhu :'c) och sist samlades vi i kemisalen och åt glass mm samt tittade på bilder fårn klassföreståndardagen.


Mamma hämtade mej å nåra kompisar och vi stack till min gamla skola där bla min lillasyster körde avslutningsbrännboll. Sexorna vann. Sen väntade jag på bussen och var allmänt nostalgisk hela tiden och sedan bar det hemmåt och här sitter jag nu.


Gud va länge sen de va jag skrev ett inlägg om hela min dag hahah XD Gillar ni det? Nej, tänkte väl det.


Ni får en bild på mitt andra hem typ ;) Och nyckeln hehehhe ^^


   

Av Elin - 14 juni 2012 19:15

Under lördagsförmiddagen gick vi runt i huvudstaden och såg oss omkring. Tog självklart med kameran, så nu ska ni få en hel hög med bilder!


Kör bildtexten under bilden ;)


   

Inledde dagen med att gå till Hilton och äta frukost :] Tog inga bilder på själva frukosten, men det fanns så underbart söta små marmelad/sylt/gegga-förpackningar ;)


 

Efter det gick vi till nån slags liten livsmedelsbutik. Godis, nammi!


 

Vissa ord går ju faktiskt att förstå ;)


 

??


 

"Kycklingbollar" (HAHA... nej, de va inget)


 

Bananer ;]


 

Valutan skräms lite... Jag å jylli köpte btw godis för 600 ;)


 

Hmm... Vad kan detta vara?


 

Hungespelen på isländska hahah XD


 

Efter affärsbesöket gav vi oss av mog Kringlan. Finns sånnhär skyltar över allt (jag syftar på den i mitten)


 

Såndär brandpinne med vatten i... eller asså.. ni fattar ;)


 

Ser lite konstigt ut med en massa berg som bakgrund :P


 

Jättesöt skylt inne på Kringlans toalett. (Kringlan är ett shoppingcenter typ)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards