Exist

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Elin - 24 juni 2012 22:28

Jag är sämst på att uppdatera. Om min vardag alltså. Det ensa jag lägger ut på bloggen just nu e ju typ videos, humor och en massa bilder. 


Tror inte jag har berättat nåt sedan i mitten på dan efter midsommar. Som tydligen var igår. Hehehe full koll här!

Nemen på kvällen var jag å jylli ensamma hemma å vi filmade medans vi åt kvällsmat. Kommer eventuellt upp nåt på bloggen sen, för vi hade så sjukt roligt och jag fick skrattattacker gång på gång XD (Kommer en MEME längre ner som påminner om gårdagens kvällsmatskaos). 


Sen idag så började dagen med att åka till isa å becka tsm me becca å mila å öva inför på söndag. Och efter det åkte vi till gränna och provred en häst till. Vi vill ju helst ha två ridhästar, så får väl se om det dyker upp nån ny häst ;) 


Tänkte att ni kanske ville ha lite koll på vad jag egentligen sysslar med på sommarlovet, så ja. Hoppas ni orkar läsa. Och om ni inte gjorde det kan ni ju kolla min lilla MEME jag satte ihop. 


 

(Skrattade faktiskt när jag satte ihop denhär...)

Av Elin - 24 juni 2012 22:01

Tänkte bara visa en sak som hände på gudtjänsten som alltid avslutar midsommarfirandet:


  


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards