Exist

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Elin - 26 juni 2012 22:25

MOAHAHHAH nu tänker jag ge er ännu mer att fråga om på frågestunden! ;)


Kan ju vara så snäll så att jag säger att han kallas Youton ;)


       


 

Av Elin - 26 juni 2012 19:03

Tänk vad en liten kommentar kan göra... Tänk hur man kan lysa upp en människas dag bara genom att tala om för hen att hen är bra, och det hen gör är bra osv. 


Jag råkade hamna på en helt random blogg, som jag sedan upptäckte var helt awesome! Så mycket fina bilder och vackra citat och en rolig vardag att följa! 



♥ Frida, du förtjänar en STOOOOR länk! ♥

 

 

 

 

 

Av Elin - 26 juni 2012 17:50

Idag har ankungarna fått gå ut ur sin inhängnad och upptäckt världen, och jag var såklart framme med kameran, så tänkte dela med mej av lite ankbilder.


 

Visst ser dom glada ut? :)



 

Ser ni tungan??? ♥



 

Hela familjen ute på promenad



 

"Snyggingen" (enligt honom) Mysko som tror att han äger hela gården!



 

Sen så har vi ju förståss Sten, som är något mesigare. Honom ser man nästan aldrig "resa ragg". Han är för snäll x)


 



Av Elin - 26 juni 2012 15:42

Har gjort en liiiitenliten ändring i menyn till vänster. Kan ni se den? ;) 


Den ska se ut ungefär såhär: 


 


Tänkte att det skulle vara trevligt med lite musik på bloggen. Spellistan är bara lite snabbt ihopslängd och innehåller nåra av mina favoritlåtar. 

Kommer antagligen fixa en annan som passar lite mer till bloggen, med annan bra musik som tillhör en lite annan genre... Lite mer roliga låtar, och låtar som passar bättre att lyssna på när man läser min blogg hehe ;) 


Önska gärna låtar i en kommentar! ;)


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards