Exist

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Elin - 23 juni 2012 19:33

 


Nu har det blivit mycket nytt här hemma och på bloggen. Som vanligt på våren/sommaren droppar det ner en massa nya djurungar, och även en ny häst.

Och dessutom har jag ju dragit igång med LoL-videorna, så var passar inte bättre än en... *trumvirvel* 



...FRÅGESTUND!!!


 

Kanske har du frågor om Fanny? Eller undrar du något om LOL-serien? Eller vill du veta hur många ankungar vi fick i år? Har du när-, var-, hur- och varför-frågor du vill ställa? Eller vill du att jag ska berätta om något? Eller vill ni leka pest eller kolera?

 

Ni får fråga precis VAD NI VILL!

(INGEN fråga är för dum!)

 

Ni kan även be mej göra saker, typ som nån slags utmaning eller nåt.

T ex kanske du vill att jag ska dricka päronsaft med lingonsylt? Eller ska jag visa hur jag gör när jag tämjer sniglar? 

Om jag får in många förslag kanske jag inte väljer alla. Men om jag inte valde just din så kan du ju alltid tjata lite på mej så kanske jag ger mej? ;)

Dessa kommer alltså att demostreras i videos, vissa av dom kommer nog hamna i LOL-serien, och om man då har skickat med en blogg-, twitter-, nånting-länk så kan jag länka din sida i videon! :) 

 

Vet inte när detta kommer att avslutas, men tänkte låta den hålla på i minst en månad, och som längst nån gång innan sommarlovet slutar. 

 

OBS! Jag vill ha ALLA frågorna i Fråga mig-rutan, som jag har placerat längst upp i menyn till vänster, tack!!

Alltså INGA frågor i kommentarsfältet. Självklart får ni kommentera, men då kommer det INTE med i frågestunden! :)

Av Elin - 23 juni 2012 18:13

Ny omröstning uppe och resultatet på den förra finns under denna lilla textraden. Fantasifull som jag är gjorde jag en likadan omröstning som förra gången, fast med dom bokstäverna jag inte fick med i förra heheheh ;)


 


Av Elin - 23 juni 2012 12:02

Klockan passerade nyss tolv. Jag tycker de känns som fyra... Har hunnit med så himla mycket idag! Bröjade med att av någon anledning vakna runt 6-7 el nåt. Somnade om å drömde om att jag åkte nattbuss i byn, men sedan vaknade jag igen. Vid sju var jag uppe och fick för mej att ta en liten ridtur på Fanny. 

Sen vid nio var jag borta vid norra delen av byn och rev ner allt efter gårdagens midsommarfirande och åt dessutom upp det mesta som inte såldes igår heheh ;) Inte alls matvrak, nejnej. 

Men på tal om mat så ska jag äta nu, tjingeling! Tänkte bara att ni skulle få en liten inblick i min vardag, då de flesta inlägg nuförtiden bara innehåller bilder och oseriösa saker ^^



Av Elin - 23 juni 2012 11:35

Mitt på dagen åkte vi på en guidad busstur. Besökte Geysir, Gullfors och Tingvalla, här kommer bilderna från Geysir. Dock var Geysir inte aktuv, utan det var en liten mindre gejser i närheten som "kokade över" var 6-8:e minut. 


Bilderna får tala för sig själva


           

Den aktiva gejsern



 

Självaste Geysir, som inte var så aktiv, som sagt



 

En litet kokande grop i marken


Av Elin - 23 juni 2012 10:57

 

Krans - Köksbordet Glasögon - Det rödvita tältet Tandställning - Orodontiavdelningen Skjorta - Fått


 

Fick en liten kompis som höll mej sällskap vid kranstillverkandet, då jag hade släpat in hela trädgårdens blommor till köket... 


 

Okej, dehär hör inte till outfiten, men det är ju så gott! (dock fick jag aldrig smaka. Åt 3 korvar, 1 mazarin, 1 chokladboll, 2 bullar och 2 sunkistar i stället)


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards