Exist

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Elin - 25 juni 2012 21:59



Försöker att alltid ha ett islandsinlägg på bloggens förstasida, så det var på tiden att jag publicerade Gullforsbilderna! ;)


  

Var denna på väg till Gullfors kanske?



 

Hästarna har var då det inte... Undrar vad som pågick egentligen?


 

Tyckte det var så vackert landskap så fotade det på väg till vattenfallet :)



       

Vackra Gullfors ♥


 


Av Elin - 25 juni 2012 21:25

Suttit och jobbat med lite nya grejjer! Vad tyx om nya headern samt signaturen längst ner i inlägget? ;) 


Vet inte dessa kommer vara kvar, beror ju lite på vad ni tycker. Så, vill ni att jag ska ha kvar dessa eller ska jag göra nåt annat? Lämna isf gärna förslag på vad jag kan hitta på!


  



 

Av Elin - 25 juni 2012 20:19










Dagen började med att åka in till den stora staden och köpa lite nödvändiga saker. Bland annat pizza... omnomnomnom!


När man blev hemkommen städade vi lite i stallet osv och sedan stack jag å jylli ivåg och övade och sedan dess har det inte hänt så mycket mer. 


Jag har en sååååå händelserik vardag! Nemen vad gör man när regnet bara öser ner egentligen? Ta ut kaninen? Nää hon gillar inte vatten. Rida? Nää, finns ingen motivation hos varken häst eller ryttare där.

Kommer btw ihåg när jag skulle ut på en promenad med Raket och det började regna. Usch va han va sur på mej! Han flög rakt upp i luften med ett litet pip för att visa vad han tyckte om det. Till slut tröttnade vi på varandra och gick hem XD


Nemen när det blir vacker väder ska kameran ut i naturen, hästen ska motioneras och så ska den kommande familjemedlemmen också tas hand om. (Mer om den imon/övermorron)


Eftersom jag har brist på både musik och bilder och LOL-videorna sparas till andra tillfällen så fick ni ett sånthär väldigt uppskattat textinlägg.

Hejdå!  

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards