Exist

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Elin - 12 december 2011 20:50

Ska nog snart gå å lägga mej. Är väldigt trött. Men har faktiskt varit duktig idag. Både varit ute å gått å gjort mina läxor ;) Något som inte precis brukar hända annars.


Man har sjuuuuuuuuuukt mke tid över när alla aktiviteterna man har på fritiden har tagit julledigt. De enda som jag fortfarande inte fått ledigt från är ridningen å hornlektionerna tror jag. Spelar sista på fredag, å så har jag två ridlektioner kvar denna terminen.


Vänta lite... Har nog inte smält detta riktigt. De e snart JULLOV!! Vi BÖRJADE ju nyss terminen. OMG. Tiden går rätt fort. Fast har hunnit me en hel del grejjor.


Bara för att jag har tråkigt gör jag en lista:


  • Gjort klart halva konfirmationen (kan man säga så?)
  • Sjungit på afrikanska
  • Testat zumba
  • Hoppat höjhopp över 1.20
  • Åkt lisebergsbanan för första gången (a)
  • Slagit besökrekord (tror de va 327 el nåt)
  • Varit i Växsjö på konfaläger
  • Spelat på Fn-konsert, Spira invigning, 1årsjubeleum på Pigalle, 100årsjubeleum på en skola och två julkonserter
  • Fick ny mobil
  • Sjungit
  • Varit på lisebergs julmarknad typ
  • Ätit pizza me klassen
  • Va Barkeryds Lucia 2011

Hehe, har inte gjort så mke speciellt HT -11 egentligen :P Aja, gonatt me er!

Av Elin - 12 december 2011 19:59

Nu ska jag faktiskt va riktigt duktig å plugga lite tyska ^^


Tror de e läxförhör el nåt imon. Märker nog va de blir :P (100 % koll, jag veeet!)


Förövrigt luktar de asgott i köket. Mamma gör godis. El karameller låter mer rätt. Morfars karameller. Fast blir ju mammas nu när mamma gör dom. SÅÅÅÅ GODA SÅ JAG VILL BARA HAAA NUUUUUUU!!!!!!!! Men dom e inte färdiga än :c


fml


Hejdå, e bäst å hålla mitt egna lilla löfte om att plugga tyska ;P

Av Elin - 12 december 2011 17:08

YesYesYes! Äntligen klar me religionen!! :D Blev 2 A4sidor (a)


Dags att plugga tyska nurå. El inte. Eller egentligen. Fast nej... Godis e gott :D


Ska gå å skriva ut de lilla religionsarbetet nu herrå! ;)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards