Exist

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin - 13 juni 2012 21:46

Bloggen blir aktiv sen på lovet, dvs på fredag å framåt. Orkar nog inte blogga just nu, är ju sista skolveckan nu! ;D Hade sista provet igår, sista lektionen blir imon å sen ska vi lämna tillbaka skåpsnyckeln (snyft) å sen e de i stort sett lov!


Hoppas alla får ett bra lov nu då :)

Av Elin - 11 juni 2012 17:16

Hade en riktigt rolig dag med klassen idag! Inleddes med såpafotboll och allmänt kaos på pressenningarna och som avslut gick vi och åt :) Riktigt lyckad dag!


Tyvärr tog jag inga bilder under såpagrejen så ni får en bild på min uppätna mat ^^


 

Av Elin - 11 juni 2012 10:52

Idag börjar jag inte förrän klockan halv ett, så vad passar bättre än ett inlägg med Islandsbilder?

Dock är jag så lat så jag orkar faktiskt inte redigera en massa bilder, så ni får två bilder på ett par konstiga skyltar. Tycker den första är lite rolig faktiskt XD


   

Av Elin - 10 juni 2012 20:18

Nejmen ojsan! Vad har jag hittat på nu måntro? ;)


http://www.youtube.com/watch?v=gxyyRCylWuc&feature=youtu.be


Som vanligt: Tacksam för kommentarer, bra som dåliga :)

Av Elin - 10 juni 2012 20:00

HO HA LA SATT TE DI ATT KOSSERA GINGE UT?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Översättning: Hon har väl sagt till dig att kossorna gick ut?

Av Elin - 10 juni 2012 15:53

Eftersom jag inte har nåt intressant att blogga om så slänger jag ut lite islandsbilder igen :)


Btw, vilket tycker ni blir bäst, bildtexten ovanför bilden eller under?? KOMMENTERA!

Tar texten ovanför bilden nu så får ni se hur det blir, och så kan ni jämföra med förra islandsinlägget där jag har texten under bilden. Inlägget hittar du HÄR!


Väldigt annorlunda landskap. Vitblått vatten, pga alla mineraler å andra ämnen, och den svarta stenen som är gammal lava.


Jag å jylli var såååå glada... Nemen de va härligt att bada i blå lagunen, även om våra ansiktsuttryck inte bevisar det.

 


Gott me saltvatten? ;)

 


Tog bilder genom bussfönstret. Flera tusen år gammal lava så långt ögat når...

 


Glad familj! :D

 

Av Elin - 9 juni 2012 22:34

Detta är min lillasyster:

 


Ibland lyckas hon göra lite knasiga saker, till exempel ta på sig två olika skor och åka och fira vår farbrors födelsedag i dessa. Det roliga är ju att en av dessa skor är pappas.

 


Min syster bloggar på jylli.bloggplatsen.se

Av Elin - 9 juni 2012 12:13

Har fått lite slut på fantasi vad det gäller omröstningarna, så jag kanske inte byter regelbundet längre. Och resultaten kommer ni bara se om det är nån såndär rolig/konstig omröstning, så dom tråkiga å seriösa omröstningarna jag gör nu får ni inte se resultatet på moahahah!


Eller vill ni se resultatet i alla fall? Kommentera då! ;)


Tänkte att ni skulle veta detta. I alla fall, lade just upp en ny som ni gärna får rösta på! :)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards