Exist

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin - 15 juli 2013 22:02

God kväll! 


Dagen har spenderats på hästryggen, brevid hästen, vid matbordet, vid pianot och bland vänner. Lite efter elva i förmiddags kom Nea, Fia, Mila, Becca och hästen Samanta hit och så red vi en tur i skogen. Youton tyckte det var kul och lekte studsboll medan Fanny skötte sig utomordentligt bra. 

Senare var Nea och Fia tvugna att åka hem så passade på att försöka öva inför en spelning vi har den 20e juli. Dock satt vi mest bara å flummade och spelade en massa annat hehe... 

Men det har varit en väldigt bra dag, och imon kommer Becca hit igen och rider då hon lämnade hästen här ^^


 


#hästar #ridning #dagensridtur #piano #öva #vänner #friends #vardag #sommarlov #foto

Av Elin - 14 juli 2013 20:45

Den 5e juli samlades vi, Barkeryds scoutkår och Bankeryds scoutkår, vid Jönköpings järnvägsstation. Därifrån åkte vi buss i ett antal timmar innan vi kom ombord på båten. Där åt vi buffé och jag smakade mussla. Båtresan tog ca 2,5 h så hann gå upp på däck och fota lite hav och lite sånt.

Sent på kvällen kom vi fram till Norge där bussresan fortsatte. Gjorde ett stopp mitt i natten, runt 2-3 eller något, och var sedan framme vid lägret runt klockan 6 på morgonen. Vi lastade av allt vid en okänd människas tomt och käkade frukost innan vi till slut tog all packning och gick till platsen där vi skulle slå läger. 


 

Musslans inälvor... Åt faktiskt upp dom med XD

 

Jag å becca på båten

 

Lekte med vind + hår ^^

 

Vatten...

 

 

En ö med fyr

 

 

Båt :D

 

 

'Läskiga' livbåtar :O

 

 

Å så började solen gå ner ^^

 

 

Tidigt morgonen efter båtresan såg det ut såhär där vi stannat

 

Frukost: Blåbärssoppa och macka med mjukost som jag inte gillar så det blev macka utan nånting på :P

 

Fler bilder och mer text kommer inom kort i ett annat inlägg. Jag lägger ut nästa inlägg när jag hunnit redigera, skriva och rensa bilder ;)


#Stavanger #scoutläger #yoloyoloyolo #neineinei #stavangar2013 #quiteimpressive #båt #buss #mussla #vatten #foto #hair #mat


PS. GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!!

Av Elin - 14 juli 2013 14:45

För er som inte orkar vänta på att jag ska lägga ut text och bilder från lägret så kan ni kolla in Barkeryds scoutkårs hemsida där det finns en hel del bilder från lägret samt en liten dagbok. 



Av Elin - 14 juli 2013 12:17

Nu är jag hemma efter en veckas läger i Norge. Har varit hur kul som helst och jag ville inte alls åka därifrån igår. Bilder och text från lägret kommer att komma inom kort. Kommer antagligen dela upp alla bilderna i olika inlägg så det inte blir så mycket på en gång. 


 

Och hörrni, glöm inte frågestunden!! Helst ska ni ställa era frågor i kommentarfältet till DETTA inlägget, men det är inte hela världen om ni inte orkar krångla med det ;) Men ställ gärna lite frågor, har bara fått in nåra få än så länge och skulle gärna uppskatta lite fler! :D


#frågestund #fråga #norge #stavanger #yolo #nei #scout #scoutläger #hemma #hair

Av Elin - 11 juli 2013 16:00

Ni har ju inte sett mej i mina glasögon, mer än på de två bilder på mej som fanns med i mitt hökörningsinlägg. Tänkte visa lite cambilder helt enkelt ^^


                         

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards