Exist

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin - 3 juli 2013 16:30

DavidParody är en av mina favorityoutubers så måste bara lägga ut en lite skojjig video han gjort. Visserligen passar typ inga av stereotyperna för tjejer in på mej, men har sett andra som gör så ochd et är riktigt kul ^^


http://www.youtube.com/watch?v=yzp63FktjIw


Av Elin - 2 juli 2013 16:00

Dags att släppa all metal lite och gå över på lite punkrockaktigare (tror jag, jag är ganska dålig på genrer)


http://youtu.be/CzNs4_wutG0


#musik #rock #punk #metal #IconForHire

Av Elin - 2 juli 2013 14:38

Började dagen med att rusa upp ur sängen och hjälpa mamma med en kossa som hade rymt från sin hage. Kom sedan hem och åt frukost innan jag och Jylli gav oss ut och red. Efter det har jag kollat till ankorna, tittat till shettisarna i sin hage i grannbyn samt spelat piano.

Detta är kanske ingen överaskning, det är ju i stort sett såhär varenda dag hittills har sett ut detta lovet haha  XD


Skulle kört hö nu i eftermiddag, men icke. Regnet kom så det blev inställt. Precis som igår. Verkar som att hökörningen blir då jag är i norge på scoutläger. Vilken otur... ;)


   

Ibland ser faktiskt Youton glad ut på bild ^^

Av Elin - 1 juli 2013 16:30

Ny omröstning som jag tror kommer vara kvar tills skolan börjar/sommarn tar slut. Vi får se ^^


 


#HASHTAGPOWER #omröstning #sommar #resultat #rutig #sommarlov

Av Elin - 1 juli 2013 15:30

God eftermiddag! ^^


Idag har jag rensat paddocken från ogräs, solat och pluggat AM-kort, lagat mat, packat inför lägret, hängt tvätt och lite andra sånnadär nödvändiga saker som måste göras. Väldigt intressant och spännande. Och ännu mer spännande blir det när jag ska ner och mata höns, ankor, kaniner och getter och sedan köra hö lite senare i kväll. En vanlig sommarlovsdag helt enkelt. 

Igår red jag och Jylli en runda i skogen och resten av dagen spenderades hos Nea och Fia med en drös tjejer då vi tittade på första och andra sagan om ringen-filmen, extended. 


Så, där har ni som är intresserade en liten överblick över vad jag haft för mig ^^


   


#sommarlov #sommar #fail #spänning #maraton #körkort #pluggis #läger #awesome #foto #vanligdag #anka #höna #kanin #get #bonde #livetpålandet #mat #hästtjej #paddock #saganomringen #filmkväll #vänner #sägeralltinghögtochlåtersomennejnuskaviintemobbas
tereotypafjortisar 

Av Elin - 1 juli 2013 15:00

Nu när det är sommarlov och pappa fortfarande jobbar och mamma sitter på traktorn hela dagarna så lagar jag och Jylli oftast maten här hemma. Bara för att jag fick B i hemkunskap tror min familj att jag är bra på att laga mat, vilket jag inte är. Dock måste jag påstå att jag och Jylli gjorde en rätt god lasagne för ett par dagar sedan ^^ 

Visst är det fint med en sida för ostälskare och en sida för icke ostälskare?   


Vara bara tvungen att blogga om mat... Förlåt för det...


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards